donderdag 18 april 2013

Nog een mooi cadeau!

Ik wil jullie dit krukje ook even laten zien.
Kreeg ik van mijn zusje,
die heeft op dit moment een Zpaghettipoef-vibe!
Staat superleuk in onze kamer!




Heb ondertussen een beetje veel papierboekjes 
(schuld van de Action),
maar nu weten wij (dochterlief en ik) wat wij ermee doen!
Wij maken er slingers van!
Gezien bij Silly Old Suitcase.







Weet alleen nog niet wat ik aan de uiteinden maak,
om de slinger ook op te kunnen hangen,
er hangen nu van die hele dunne draadjes van het naaigaren aan,
is niet ideaal lijkt mij. 
Iemand een tip?

Ter afsluiting toch weer een tulp,
ik blijf ze mooi vinden.....




Nog bedankt op al jullie leuke reacties op mijn tutorial!
Echt leuk!!!!

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi krukje heb je gekregen zeg! Prachtig!

    Je slinger idee is ook erg leuk! Misschien een lusje op haakje aan bevestigen?

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat krukje is tof! Vooral de stoere pootjes eronder :) En leuk hoor die slingers. Ik zou wat steviger draad gewoon aan de laatste slingers doen, doorheen prikken met een lusje of haakje en klaar is Ellebel ;) Of als je ze op de muur wil hangen kan je ze zo ook tapen, juist wel fijn dat het fijn naaigaren is, is het niet zo zwaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, gaaf allemaal! Dat krukje is errug mooi... En die slingers worden ook geweldig! Aan het uiteinde misschien een stukje (omheen) haken? Ik weet niet of dat lukt hoor ;-) Goed bezig ellebel! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtig krukje!
    Wat lief van je zusje.

    En die slingers, met leuke lint?

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk behangetje hebben jullie in de kamer, daar staat dat stoere poefje inderdaad super bij!
    Misschien kun je een ringetje aan het uiteinde van de slinger vastmaken, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi krukje heb je gekregen en de slingers zien er heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig poefje! Mooi gelijkmatig gehaakt en hoewel Zpagetti niet mijn ding is om mee te haken is het zeker mijn ding om naar te kijken! Blogt je zusje ook al?
    PS: Waarom haak de je papieren rondjes niet aan elkaar? Daar heb je speciale scherpe haaknaalden voor :-)Zie:
    http://www.echtstudio.nl/haaknaalden/haaknaald-scherpe-punt-20mm

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh en die kussens opuw zetel, zaaaaaaalig mooi!
    Staan ook al op mijn lijstje dus......
    En den Action, dat is een verderf, ik zou diene willen leegkopen, zoveel toffe spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve zus heb jij! Superpoef! Met een bandje aan elkaar naaien..... Soort van biasband......
    Su6! Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig keukje en lief van he zusje, groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dat krukje, je slinger ziet er erg leuk uit hoe je het beter kan weet ik ook niet!
    groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie poef! Da's fijn zo'n creatieve zus :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.